tisdag 9 februari 2010

nu minns jag

De e ju så här:


NU FINNS ÄLGLOTTERNA ATT KÖPA!!!!!


tänk ut ett datum då våran pappälg går ilann, sitter på en flotte som kommer att flyta ilann när isen tinat upp.
SÅ tänk datum å klockslag, sen hör ni av er till mej så kan jag sälja en lott.

Ifjol gick den ilann 14 maj !? tror jag, måste kolla, jag menar klockan e halv 1 på natta, inte säkert jag minns rätt.

Lotterna kostar 50kr å första pris e en pappälg!!! nä nu skoja jag bara. men en kalv iallafall!!

Å nej de e inte nån från byn som vunne än. bara sånnå som gissat bra.

Kolla in bjorkvattnet.se när ni ändå e på G

Nu ska jag mysa med Rumpan

Nattinatti

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag har en önskan till dig. Kan du inte lägga in en önskelista här på grejer du vill ha? Du vet ju varför... ;) Bara så man får lite inspiration. :)