tisdag 9 februari 2010

ett jäsp inlägg

Jag e trött.
Jag e sur på datorn för den inte vill som jag vill, å de betyder segare än vanligt å att tangenterna sitter fast å att jag kanske inte fått till å ta bort telias inloggningsgrunkemojs.

Annars e jag trött i benen, har dansat ikväll.

FAN va kul de va, vi va jämna par å de gick hur bra som helst. Försökte lära mej quickstep stegen med utgångspunkt killarnas steg, gick riktigt bra, när jag kom på att jag vre mej åt fel håll. Men va kul de va!!!!
Tänk om man fick dansa flera gånger i veckan.
Jag å A vi dansade QS på gammeldansen igår, fast då visste jag ju inte vad jag gjorde.
RUMBAN gick som bara den, allt satt som som de skulle, sååååå roligt.

Nu blir de bugg på torsdag.

Vad ska jag hitta på å dansa imorn då, eller blir de till å försöka göra en sittup imorn oxå?
Ja jag kan inte göra mer än en, tvinga mej å göra tie men jag gjorde nog helt fel, känndes inte rätt iallafall. Jag rycker mej upp å de e inte bra de, för de gör så ont i nacken då.

De va nåt jag skulle skriva men de kommer jag inte ihåg nu. Men men de kanske dyker upp å då får jag väl hoppas att lilla datorn startar snabbt så jag inte glömmer bort vad de va, fast de e ju bara å glömma, datorn tar tid på sej å ja e glömsk

Inga kommentarer: