torsdag 4 juni 2009

öron

Va å gjöt öronproppar idag inne i staden.
Så nu ska jag få proffsproppar till jobbet (å dansen).
De ska bli så bra, känns skönt å få dom genom af oxå, betyder att dom tar mitt problem på allvar.

Vi jag å Maria va först till Kikkisyster. Lucas har fått två små tansingar.
Va söt han e. Å Challe åsså, han la sej i knä på mej, å de fick han ju.

Sen leta vi köttbit, vilket skämt!!
De finns visst inte ett ställe i stan som vi ville äta på, men vi hadde krav, bra stolar å gokött!
De blev Kinas på Triconor, dom har go mat iallafall.

Men jag e förkyld, har bara blive värre å värre. Å jag som ska börja jobba på månda.
Fan helvete.
La mej nu när jag kom hem, men jag e för klen för å ligga, jag kunde inte, jag orkade inte. E mycke lättare å sitta upp än å ligga.
Men värst e ju halsen, den gör SÅ förbannat ont.

Men jag hoppas de går över, för jag vill inte ha en förkyld sommar till, har haft en å de va inte roligt, de va den varmaste sommarn i mitt minne iallafall, då låg jag i soffan å va klen.
Men jag Ska sätta pärer i helgen så de e bäst jag friskar på mej.
Eller va tror ni?

Inga kommentarer: