torsdag 18 juni 2009

Nu har pappa komme till stan, så nu kan jag åka varje dag å hälsa på han, å de gör jag.
Igår va han vaknare, tittade på mej när jag pratade, men vad han fortfarande e drogad av sömnmedel.
Jag hoppas han e lite mera pigg idag, för jag e snart på väg dit.

De finns inte mycke som kan hålla mej kvar i ström när pappa e i stan heller.

Han är ihopsydd hela han nu, hoppas jag, dom ska ta sista snittet i benet idag, de har vare öppet hela tiden men nu ska de stängas.

Men han har fortfarande en slang i halsen.

Jag längtar efter han, har lova att jag ska äta med han idag. Jag äta han sova. De blir bra de!!

Måste bara komma ihåg å ta med pengar till parkeringen, hadde förlite igår, men de gick bra ändå. Man måste visst tänka på allt, å de e jag inte bra på just nu.

Men fortsätt hålla tummarna e ni gulliga.

3 kommentarer:

Elin sa...

Skönt att höra att det är som det är ändå! Håller tummarna fortfarande så hårt jag bara kan! tänker på er!
kramar!!!

Anonym sa...

Tänker på er! Kramar

Anonym sa...

Håller tummarna och tänkt på er har jag gjort varje dag.. Kmr jag alltid att göra oxå.. Kramar otroliga vän..// Mimmsan