söndag 31 maj 2009

kullerstens dans me brä-äschlegänge

Fredan kalltkalltkallt!!!!

Sen behöver vi inte säga så mycke mera om de. Mer än att de e trevligt å kul hos Simon å Camilla.

Lördan=kokhett
Jag mådde lite dåligt så jag tog å gick på Pelarn till 12 iställe för till 10. De gick bra de åsså.
Där hadde vi två åhej dansare från ÖBRK.
Fan va kul de va.
Lärde oss jättemycke under lördan sen for vi några på Aspåsnäset för å dansa på natta.
Vi höll på på Pelarn till 17, så jag fick bra många timmar fast jag missa 2.

Aspåsnäse va bra, lite lite folk men bandet va bra, DATE!
Jag våga bugga lite, fast jag kände att de inte va nån bra ide eftersom vi tränat hela dan.
Men jag känner han jag dansa med så de gick bra. Men jag tänkte mycke på tryck å dra, i knäppafingrar fart.

Sönda börja vi 10 på Pelarn igen, lite mör men fan va vi höll igång, hela dan, tramp tramp tramp.

Så i helgen har vi tränat, tryck å dra, steg, höger å vänster snurrar å tre långa steg. Låter inte mycke men de blev mycke. Ni som inte dansar, jag förstår att de låter lite, men de finns SÅ många variationer på två snurrar å tre steg.

Vid 4 så slutade vi, men kom inte därifrån förrn efter 5. Vi (jag å Emma) hoppade runt i lite rock´n roll steg, hur vi nu orkade de!?
Busade lite med världens tuffaste C.
Å bara pratade om helgen å dans å så.

Men de blev många trötta fnitter attacker efter 2 idag, å mycke tokrörelser. Men jag tror dom sa att huvudsaken va att man rör sej. Å vi rörde oss.
Har tränat på å släppa lös armar, men de e svårt, men blev lättare ju tröttare man blev.
På tal om trött, ja, titeln va ett trötthets uttryck, men värst va nog när jag tyckte Rickard sa åt V: onödigt du kom. När har sa, kul att du kom!
HAhahahahahahah
Då va de inte många vakna celler i min lilla hjärna.

Nu e de nattidags, fast har hunne gått på byn å handla kattmat å sen satt upp galler på balkongen så katterna kan va ute, utan å somna. Jag va på väg innan middan men jag vakna till liv igen så nu går jag nog på övertid skulle jag tro.
Fråga P om han skulle ut å gå, men vi insåg att klockan va nästan 8, så de skulle bli för sent för världenst tuffaste C. Annars har jag vela ut å promenerat lite. Javet, helt jävla sjukt, man stått två dagar å bara trampat, + en halv natt, å ändå vill man ut å gå.
Men har över 20tusen steg idag!!!!!
Kul kul kul.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag tycker det vore kul med lite mera info om fredag kvällen... ;)

Annica sa...

De kan du bara glömma!!!!