lördag 4 augusti 2012

Hej.

Satt å funderade på vad jag skulle skriva å lite hur.
Då kom funderingen om de faktiskt e nån som e här å läser nångång.

Men men. de e lite kul å skriva bara ibland oxå.


Iallafall så har jag vare till Lycksele djurpark i veckan. E man ledig en dag på hela veckan e de ju dumt å va hemma å vila så vi tog å drog en sväng med familjen.
Vi beställde till å med rum på hotellet. Tjejerna visste inget så de blev en rolig överraskning när vi kom fram.
Vi va hela dan på djurparken å gick runt å tittade på alla djur. Så söta alla va, till å med vargarna å gammelbjörn. Å fiskarna i akvariet=)

Bastu på rummet va ju ett plus.  e ju hur länge sen som helst jag har basta, de va riktigt skönt å svettas riktigt mycket.
Middan blev i kåtan å sen tog stora T å jag å gick korpberget runt för att leta efter hällmålningar, men inte hitta vi några inte, bara blåbär=) å utsikt. Å jag varna storaT hela tiden över att de va halt på berge, men vem tror ni halkade när hon hadde runt 20 meter kvar till asfalten?? jojamen, tur jag höll mej på benen, annars har kameran vare paj å sutte fast i min högra sida, å jag har nog inte stått på bryggan å kastat drag ikväll. Men ont i benen fick jag, men sånt går ju över bara man inte ramlar omkull.

Nä nu ska jag sova, så jag inte är så trött imorn på jobbet.

Kram på er därute

Inga kommentarer: