fredag 20 juli 2012

tjoho

Idag va sista dan på Björkvassvecka=)
Har vare uppe i paradiset hela veckan å försökt å få sålt lite handarbete å loppis kläder.
Jag fick va ledig, tacktack, hela veckan, va skönt de e ska jag säga. För när alla andra går på semester så e de lite tråkigt faktiskt.
Men de va inte de jag tänkte på.

BJÖRKVATTET, FROSTVIKENS VACKRASTE BY

Attans va skönt de e å va hemma i Björkis, fast de har kunna vare bättre väder faktiskt. Det har blåst!!
Men man ska väl inte klaga men... =)

Jag baka perkavring en dag, å de gick riktigt bra faktist.
Pappa har stekt kolbullar med Alf. Dom e ju proffs på de där, å go blir dom, jag som inte ska äta vanliga "pannkakor" men man måste ju offra sej för gubbarna=)=)

Nu skiner solen iallafall, men de blåser lite väl för att man ska vilja va ute å nu e de väl snart dags å sova hoppas jag på. Mockakrämen till mina nybakta muffins får vänta.

natti

Inga kommentarer: