lördag 2 juni 2012

det regnar å de e Köpmannamarknan i dag. Kul men ut ska jag, inte alla gånger man e ledig på den här dan=
annars så tänkte jag berätta att mina pärer har komme upp, satte två stycken i varsin lila hink. Å tänk mörklila så knoppar har stucke upp ur jorden,
Ja mina persiljefrön har stucke upp sina små gröna första blad oxå, mums!!!!
Å smultronen växer så de knakar på komposten.

Tror ni jag längtar tills man kan få gå å äta lite grönt när man e ute, jag älskar persilja å jag vet att jag kommer att få ha dom i fred=)

Annars e de ganska lugnt hos mej, jag jobbar å står i å hinner inte mera, jag har köpt lite garn för å göra mera nallar, de händer lite roliga saker i sommar.

www.bjorkvattnet.se

Där finns det lite saker att läsa, jag ska sälja lite handarbeten tänkte jag.
Sen kanske det blir loppis som man kanske kan va med på med nya grejer=)

puss för nu blir de fika

Inga kommentarer: