onsdag 20 juni 2012

Idag har jag vare ledig, igår låg jag med huvevärk, den släppte på riktigt i morse så idag har jag vare ute med pappa å handlat å lämnat in bilen å bara vare.
Nu känner jag en lust å ta igen allt jag inte gjorde igår, men vad ska jag göra, klockan e efter åtta å disken e diskad, jag har klyve ett jättelass med ve.
Grrr vet ju att de finns hur mycke som helst att göra men jag kommer inte på nåt, men de e väl så de ska va kanske.
En promenad skulle inte sitta helt fel men jag får inte med mej han jag e ilag med på de ikväll så.....jag satte mej här framför datorn iställe=)
Har iallafall gått8770 steg idag, med de borde va 20tusen om jag ska ta igen de jag inte gick igår=) 2ynka tusen gick jag, men så låg jag under täcket istället.

Imorn börjar sommarjobbet=)
Då får jag byta avdelning under två månader.
Jag trivs som fisken i vattnet där jag e nu, men under sommarn får jag komma hem till "min hemmaavdelning". Ska bli kul, har inte vare där på vet inte när=)

Nä nu säger jag hej å tack för idag å så hörs vi nån annan dag

1 kommentar:

Camilla sa...

Du glömde ju att sitta på läktaren och heja på oss när vi hopptränade! ;)