fredag 23 mars 2012

Jo ni, vårfloa ha komme=)

Idag när jag åkte hem tog jag denna bild på åa från Björkvattnet.
Den å alla andra bäckar jag va å titta på såg fördjävliga ut, inte blir de nån bra skoter¨påsk inte, de tror jag inte.
Men häftigt e de, naturens krafter e helt otroliga.

Annars så har de regnat en hel massa, vägen e som den ska va i påsk, ja allt e som de ska va förutom att de e lite för tidigt.
Jag börja tro att älgen skulle ut å flyta lite ute på sjön, men som tur e sitter den nog fast i isen, annars har den blåst i lann nu i veckan=)

Jag har gjort nåt jag bara har gjort en gång tidigare, men de får ni höra om senare. spännande e de!!

å camilla, har du listat ut boken än??
den e bra!!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Nope!

Ledtråd?

Annica sa...

de e en film!
många killar såg den!

=)