måndag 12 mars 2012

tjolahej

Idag har vare en duktug dag,
En ganska lång lista med grejer jag skulle göra hadde jag, å jag har prickat av nästan allt.
Glömde kattmaten=)

Första jag gjorde va å ringa sjukgymnasten, tid kvart i 6 som blev ändrat till 1.
Genomkoll över hur mycke jag kunde röra mej (överrörliga jag hadde inte många problem, mer än att vissa saker gjorde ondare än andra).
Sent ett konstaterande som jag redan gjort å berättat för han sjukgymnasten, jag e otränad å vet inte vad jag ska göra, å nu inte vad jag vågar göra.
Han ger mej direkt en övning som på papperet står e för att träna upp rörligheten i axlarna, men med lite justering tar de som sjutton på bålen.
Sen kom överraskningen.
PLANKAN
Joho, här börjar vi inte försiktigt.
Trodde ärligt inte jag skulle orka 4 sekunder ens, men jag höll ut i 24.
Så nu blir de träning 2 gånger per dag, sen tillbaka till veckan för å visa att jag gjort min läxa och få mer.
hihihi
Jag kan träna på de här viset, måste ha nån som hänger över mej å med tanke på hur klen jag e nu så behövs de en massa bra övningar, vilka jag tror jag får nu.

Så första träningspasset e gjort nu!!
Kändes bra!!

Så snart ni, e de en tjej med ruter igen (kan ju hoppas)

kram på er

Inga kommentarer: