onsdag 21 december 2011

ny bok
(en av dom jag läst, men hittar inte vart jag lagt dom andra så...dom kommer sen)

MOSSVIKENFRUAR - CHANSEN
av Emma Hamberg

Anki
Kapten Rödskägg
Sötnos

Anki hittar bilder på sin man å hans kompis när dom har sex med tjejer på fisketuren.
Anki å andra bedragna frun drar från lilla stan till stora Stockholm.

Handlar om Anki som hittar tillbaka till livet genom att bli blöt om fötterna en Kapten Rödskägg som kör lastbil, har även en katt, Sötnos. (man får inte glömma katten=) )
En må bra bok som man vet hur den ska sluta redan en bit in i boken men man e inte beredd på alla vändningar den tar innan den kommer fram.
Vändningar som e helt underbara å gör att man inte kan slita sej från boken, inte ens för å laga mat å äta. Jag gjorde de samtidigt som jag läste.
Pappa tittade i boken, men han sa att den va en bok med tantsnusk, han hitta dom få sidorna som de nämns lite sex i=) typiskt!!

Ska man ha en bok för å må bra e de här en bra en, finns fler men dom kan vi ta sen.

Läs å njut

Kram å ska nog läsa lite Ayla sen, sista boken av sex å den e lite jobbigare å läsa men ändå helt underbar.
Köpte en ny bok när jag va till stan sist, en om en tjej som letar fossiler.
Jag har börjat läsa andra sorters böcker nu än vad jag läste för några år sen, kul faktiskt!!

Inga kommentarer: