måndag 19 december 2011

Jaha då fick man lite på nosen då av Camilla=)
Japp i söndas så red jag en ridlektion för Camilla på Spirre.
Fina snälla Spirre. När jag gjorde han färdig så lyfte han på benet och snurrade runt på hoven, de va hur gulligt som helst. Vad betyder de Camilla??
Men hur som helst så fick jag rida runt runt runt, både med tyglar å fötterna i stigbyglar, sen stal hon allt av mej å sa att jag bara skulle skritta för hon ville se hur jag satt i sadeln, vad gör hon tror ni?? Jo hjon viskar åt snälla Spirre att han ska trava. TRAVA utan å hålla i mej i nånting inte ens med fötterna, HJÄLP vad jag kunde de!!!!! Ramlade inte av!! Fast jag hitta sadeln lite =/ hahaha
Nu vill jag snart rida igen, de e ju skitkul!! Bara jag e själv med Camilla, blir så nervös annars.
Kommer snart å frågar igen om vi inte ska iväg. Iallafall upp å prata med hästen vill jag!
Kommer snart några bokrecensioner oxå, ska bara leta reda på böckerna jag har läst på slutet, dom e tre st å de finns risk att de blir fler, har blive en riktig bokmal nu på slutet.
Fast med nya datorn kanske de blir mindre=), har skaffat mej en liten söt sak som passar mej alldeles utmärkt som de känns, de här e de första jag gör på datorn, kikat bara lite på fb å så, men attan att de skulle va så lätt å hitta tangenterna på en ny dator, de trodde jag inte!
kram

Inga kommentarer: