onsdag 14 december 2011

hej hej
Min kortläsare funkar inte, inte den nya å inte den gamla=(
Så bilderna från helgen kommer inte än iallafall.
Vad jag gjorde??
JULMARKNAD i Hillsand så klart!!
De va kasst väder, hela fredan å lörda morgon va inte jättebra, men va sjutton, har väl åkt till Hillsand i oväder förut.
Men de blev bra blåste lite å snöa å allt blev vitt å va blött när jag kom hem, men de va bra ändå. Tomtenissa å tomtepappa va med å bjö på godis.
Fick lite sålt men gla e jag ändå.

Om ni e nyfikna så har jag torkade kantareller kvar, tomtar-både virkade å av kottar, haklappar och tussar, några nallar och smörknivar (pappas).

Jaha, då har jag inte nåt mer å säga just nu, så då lägger jag ner just nu.

Kram på er!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hallå där! Vaddå inte mer? Du red ju en riktig ridlektion med sitsträning och allt! :)