tisdag 15 september 2009

nu e de nog dags igen

Ja de e ju ett tag sen sist känns de som när jag läste vad jag skrev sist.
Hänt??

Älgjakt,Lucas, stan, Hillsand, Ström.

Har jag glömt nåt tro.

Vi va iallafall i Hilla hela älgjaktsvecka, sönda till freda, lörda till månda.
Jag fick rå om Lucas mycke, lilla goa Lucas.
Stige upp tidigt tidigt tidigt, klockan sto visst på kvart över 4 två mornar bara för att jag skulle va med i skogen. De va kul men fan va trött jag va.
Eller, de va inte så kul i skogen. Bara kallt å tråkigt!!
Jag fattar inte riktigt dedär med jakt, jag tyckte de va tråkigt. Har nog vare roligare om vi sutte mer i skogen där de va varmt å man har kunna virkat å så.....typiska mej!

Men nu e vi hemma, egentligen skulle vi åka till Björkis men jag har strejkat, tycker de e mycke skönare å bara sova å bara va.

Å en sak som vare skönt e å va utan datorn å dålig mottagning på telefon.
Ibland å oftast så va de ingen telefon alls som funka.

Jag e nog ganska mycke bonnig jag, jag tycker de e lugnt å inte stöka runt i stan å så. Å elda i spisen för å få varmvatten, de e inte så jätte dumt faktiskt.

Inga kommentarer: