torsdag 24 september 2009

förnyelse

Ny hårfärg å imorn freda ska jag klippa mej!!
Fast bara ny hårfärg känns bra, min fula frisyr blev lite bättre faktiskt
Å lite bling
Köpte ny plånbok oxå, en riktig tantmortnä.....
Eller kanske inte, tuff å rolig,
Å forhoppingsvis trivs jag bättre med den här än den gamla
Jag brukar inte köpa smink, å vet inte hur jag ska använda de, men ibland blir man bara tvungen, så....lite nytt å roligt.
Bara jag tränar tror jag att de ska bli bra, även på mej å inte bara i asken, köpte mest ögonskuggan för att den va så fin, fast jag behövde en ny!
Camilla skrattar väl, för jag har en handväska full med saker.

5 kommentarer:

Amanda sa...

fin du blev annica :) färgen passar dig jätte bra :D

camilla sa...

En handväska??? Den hade mer storlek av en resväska och den var FULL... :)

Kikki sa...

Handväskor, skall vara fyllda med allt bra och ha och lite till, väga ett par kilo samt att man får gräva och vända upp och ner för att hitta det man vet att man la ner för ett år sedan :)

Mimmi sa...

Blev jättebra i nya hårfärgen.:D Och tantig va den väl inte:S.. Hare bäst:D

Annica sa...

Nu va de så att de va bara smink i handväskan.
Fast du vet ju hur min vanliga handväska ser ut syrran.
Å nu e de ännnnnuuu mera i den!!