torsdag 29 maj 2008

luuuugnt

Idag va de varmt. Första dan jag gått i linne på byn, å jag frös inte!
Vad händer då? Jo de ska jag berätta: Ingen ting!!
Vare på björnsafari i tisdags med Siwan å pappa, såg: 1trana, 1ren (den va jätte söt), 2rävar och en hare. Vart va alla björnar??? Men vi va å titta i byar jag aldrig vare till, de va kul. Kalkberget va en upplevelse, trodde de va en liten by, men tji va jag bedro mej.

Annars har de inte hänt nåt sen sist. Vare lugna puckar, trodde dock jag höll på att få magsjuka igår kväll, men de gick över till idag.

Så e de.

Jo, mina steg kommer senare, jag orkar inte skriva ner dom just nu. Eller jag vill ut i solen, så e de, vill ha lite färg på kinderna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här kommer min totala summa av steg sedan förra veckan : 74446. Klå de du syster!!!
Hänger du med på nått liknande under denna vecka?
Visst kör vi på under juni oxå och räknar steg, Jag tävlar med jobbet i två veckor till, så den kommer att hänga med.