tisdag 20 maj 2008

kramsjuk

Är mys sjuk, vill kramas. Men ingen vill visst krama mej :-(
Eller, ja jag kanske e lite kinkig. Finns men....ja vi får väl se, men de e ju NU jag vill kramas ju! Å inte känns det ju bättre av att det regnar ute å man bara vill ligga under täcket å se på film. Tror det blir tidig kväll, men vill ju inte sova bort mitt liv.
Pratade med Johan ikväll, han e kulig att prata med han, man blir glad av han.
Tack Johan för alla söta sms du skickar.

Nu e lekplatsen vit, de e inte bara regn som faller ner från den gråa himlen, hagel åsså.

Marie kex e gott!!

Lagade fisk till middan idag, filéade å skalade av skinnet, de här va garanterat benfritt, Tycker inte om när de står benfri på fiskförpackningen å de första man får i munnen är en benbit, glääck.
Ja, de va öring å röding, såklart.
Stekte i teflonpannan, sen på med grädde, koka ett tag, sen färdigt. Så enkelt, men så gudomligt gott.

Imorn måste jag komma ihåg å ringa skidoos huvudkontor i Umeå. Jag SKA ha tröjorna jag har sett. SKA SKA SKA!!!!!

Inga kommentarer: