torsdag 22 maj 2008

du ska inte tro det blir sommar...

Tack snälla Simon å Camilla för middan.
Tack snälla Arvid för att jag fick gå med dej.

Nu har min lillan blive sommarskodd.
Äntligen skulle nog många säga, men jag hoppas att de inte blir snö i helgen, man kan ju aldrig veta.

Köpte en lott till plankracet i klövåa så nu hoppas ja att jag har bättre tur där än med älglotterna.
De e kul när de ordnas tävlingar på de här viset, lite mera spännande än ett vanligt lotteri. Nu hoppas jag att mitt nummer inte fastnar i nån sten i bäcken bara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så lillan är sommarskodd? Blev det 0:or eller 1:or? Kanske 1:or fram och 0:or bak? Med hakar? Guldskor kanske? Falsad eller travsko?

Hur bred är bäcken egentligen? Om 50 pers köper lotter, kan man släppa 50 likadan brädbitar i bredd? Sånt funderar jag på... :)