söndag 18 maj 2008

björnbajs

Natten till söndan tillbringades i Hilla. Ville ha de tyst å lytt. Allra helst har jag vela sutte i hytta men... Ja de kändes lite väl, å jag vill inte va där själv, å de kändes dumt å dra med pappa dit upp bara för att jag ville ha de tyst.
Så Hilla blev de. Inte dumt de heller.
Jag trivs där å sover som en stock, (vakna 12 idag).
Va ute å kika efter björn igår kväll en liten sväng, vad såg vi, jo en räv, innan vi kom hem just. typiskt.
Men björnbajs såg vi i Spjutvika när vi for upp igår, i sen va de visst bajs just i slute av byn idag. Huvva!!! Vi som har stuga i andra ändan av byn, har träd till grannar, vilka djur smyger runt oss på natten då??
Kusinen kom å kratta gräsmattan idag, hadde Arvid med sej, gissa om jag blev glad, tog å va lite barnvakt efter fikat, så Simon va tvungen å jobba lite. hihi. Men de tyckte jag bara va kul, har gjort grimaser (stavas de så?) så jag har träningsvärk i kinderna.

1 kommentar:

Camilla sa...

Visst är Arvid rolig nu? :) Han bara skrattar och gillar plötsligt att gosa hur mycket som helst... :) Hade velat följa med upp men mitt knä är magnifikt... :/