lördag 29 maj 2010


Vi va i oasen, en natt nu för några dagar sen, på väg hem fick vi se tre älgar på ett hygge.
En av dom blev väldans fin på bild, med mega zooooooom. Men visst fick vi ögonkontakt, jag å älgen!!
Vägen va iallafall inte en väg längre, fy attans, jag har lega å plocka pärer i regn, men inte ens de va så här slirit å geggigt. Tur man har fyra hjul med driv i!!!
I fredas kväll va vi å fredasmös med Arvid, vi hadde en rolig diskussion om bröstvårtor! Ostkrokar å vin i plåtburk, åsså nån konstig vit gegga som Simon bjöd på, direkt i burken, ätes med sked. Brrrr, men jag geggaihop de med ohojchokladsås så de blev ätbart.
kram

4 kommentarer:

Camilla sa...

Det var en trevlig kväll, men jag har glömt vad det var för roligt jag skulle blogga om? Var det bröstvårtorna? Ja, det var det nog... :)

Maria sa...

Heej! Ja visst är han söt. men han är inte så liten även om det ser ut som som så. 12 veckor och 2 kilo tung!! Ska bli en maffig herre det här=) Hoppas allt är bra med dig, och hälsa Sören! Kram från Övergård!

Amanda sa...

vilken fin bild annica :) kul o få ögonkontakt med ett djur sådär. hoppas det gick o jobba ikväll o att du snart mår bättre. kramar

Bertil sa...

Första ggr jag skriver i din blogg, Annica. Du där med ögonkontakt med älgen...sa det verkligen klick på engång då mellan er?;)