söndag 16 maj 2010

Annars då.

Jo den 8e va de danskurs i Nordli, vi va dit
Nu har jag testat dansat sving på norska.
Ja de va intressant å kul å jättesvårt, men nu har de börjat krypa in i huve hur man skulle göra så nu vill jag testa igen. Tog en vecka men nu börjar de kännas bra!!

På kvälln va de dans till Fålings.
Kul Kul hadde vi!!!!
Vi va fyra i vårat gäng som for, Gäddedegängen typ.

De snöa på lördan å söndan va JÄTTEfin. Jag fick fräknar på näsan å träningsvärk i benen.

Har tittat på fåglar som spelat på vägkanten!! tagit många kort, kört bil i norge, flera dagar i rad.
Ja de har jag. För vi hittade en vattenledning som sa, dripp dropp dripp droppdroppdroppdriopp. Så vi for till Nordli å handla vattenledningskoppling.

Nu den här veckan har vi extra katt hemma, å alla tre har blive braiga kompisar. Dom ligger i varsit hörn å sover just nu, men i morse va de snack, jag vet inte riktigt om vad men när jag gick upp å titta så va S på köksbänken, men han pep ner fort när jag titta på han så, matte du behöver inte va rädd att jag låter han göra nå ofog!

Igår va ja ute hela dan, vi lekte radioinstallatör i bilen, hahaha, vi å grannarna!! De blev fika ute, å solen sken å vi mös å på kvällen va vi till grannen å satt på balkongen. Jag tror faktiskt inte att de kommer å va så varmt nån kväll nå mer, för vi brukar frysa in tidigare under sommarn än va vi gjorde i gårkväll.
Å ni Ausssi rose vin e faktiskt gott!!!
Smaka hallonsaft!!!!!

Kramar på er

3 kommentarer:

Amanda sa...

vilka härliga bilder annica o kul att du bloggar igen :) har saknat dina inlägg..massa kramar!

Annica sa...

jag har liksom bara inte veta hur man skriver känns de som, men nu när datorn e framme igen kanske jag kommer igång igen. Nu har iallafall svingen börjat göra sej påminnd, jag drömde om den inatt, å jag fattade vad jag gjorde, så nu måste jag upp å låna bertil nångång till lite träning =)

Amanda sa...

jag vill också va med o dansa då ju :) känner hur det "spritter" i hela kroppen så fort jag hör dansmusik ju :) saknar dig! kramar