måndag 17 maj 2010

Idag låg jag å klagade i sängen:
Varför ska jag allttid.......blablabla
Ja visst har vi/jag råkat ut för mycke tråkigt

MEN

ja, jag har världens mensvärk idag. Nu va de sagt.

Men visst finns de de som har de värre än mej??

Visst har jag vare ledsen många många gånger, visst....men just nu har jag de riktigt bra.
Jag e glad å ja, lycklig.

Jag får jobba lite grann, jag har min älskade pappa, min syster-min bästaste syster, Lucke, Arvid Camilla Simon, min bästastekompisElin å Marie!!

Va fan klagade jag för imorse.

Men jag ska säga att när jag låg där å tyckte synd om mej å allt dehär bara ramlade på plats, ja då mådde jag mycke bättre å tillåmed mensvärken släppte lite så jag fick sova lite till.

Kramar på er alla därute
ALLA får en kram idag!!!!

E visst lite kramig idag, men de får man väl va när man e lycklig

Å e de nån som kände sej glömd där uppe så, ni e inte de

2 kommentarer:

Anonym sa...

KRAAAAAM!! jag vill åxå ha mensvärk..eller inte.. ;-)
Du är bäst, bästaste Annica!
Kram E

Amanda sa...

stor kram till dig vännen men jag känner mig kanske en aningens glömd :P massa kramar <3