lördag 4 juli 2009

Nu ska jag snart sova, men jag e lite orolig i kväll.
Tassen har jamat å klagat å haft sej, å jag har inte fattat vad han menat, tillslut kom ahn med en bit fönster(såndärsommanharpåfönstermellanfönstretåkarmen). Då va jag tvungen å gå å leta, han visade vägen, till systers rum, där va fönstret öppet, jag har visst glömt å stängt de, men vet inte när jag öppna. Tassen va orolig å jag blev orolig, men de känns lugnare nu, å katterna har lugnat ner sej.

Men jag ska iallafall börja packa imorn bitti, å sen åka hem till Björkis.
Vad sjutton e de jag tog med ner, de behöver jag ju med upp nu?
Knas!!

Glömde berätta att farbror doktorn sa igår att jag e ju inte knäpp iallafall.
Dukti doktor som fatta att jag inte tror jag e knäpp i huvudet, bara mår dåligt!!!!

Borde leta grejer, men orkar inte, blir nog sängen istället.

Jo jag va till pappa idag, körde bil, men höll på å somna när jag körde hem, de e jobbigt å va i staden.
Han mår mycke bättre iallafall, å de e ju huvudsaken !!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att katterna lugnade ner sig till slut och att ni blev lugna allihop så man inte är uppjagad;)... Bra att pappa din e bättre oxå:D... Kramar // Mimms

camilla sa...

Hur går det för dig?

Anonym sa...

Kan du int börja dansa iegn så jag får en chans att kontakta dej igen?
Jag lovar att inte ge dej en ros.
Mvh Beundraren

Annica sa...

Börja dansa??
Har jag slutat????
De visste jag inte!!
hihi hihi

Men vem e du?? en ledtråd kan du väl ge mej?