onsdag 22 juli 2009

18 dagar

De e så länge sen sist jag skrev, om jag inte räkna fel.

Vad har hänt då?
Ja mycke.
Viktigast e väl att jag mår bra nu iallafall.
Från ihopbrytningar till bölder å operation.

Nu börjar jag kunna göra saker igen, men jag e lite sur att jag inte kunde va med på dunderfredan, jag ville ju dansa, åsså hadde jag lova va barnvakt å Arvid men de sket sej. Jag fick åka ambulans iställe å känna på hur de e å få morfin å bli sövd å va äckligt de e å vakna efteråt.

Pappa mår bättre. Bara så ni vet.

Nu e första gången jag kände att jag skulle orka titta i det internäta spindelnätet. De e ganska jobbigt egentligen å leka med datorn.

Jag e nyfiken på mycke men e lite orkeslös för å göra nåt åt saken å jag vet inte om jag e nog tuff.

2 kommentarer:

camilla sa...

Skönt att höra att du är på benen igen, Anca! :)

Såg att du ringt men här har varit fullt upp idag så jag kom på det alldeles nyss och då var det lite sent... :)

Vad är det du är för feg för att tordas göra? Kan jag pusha på lite, kanske..? ;)

Anonym sa...

Skönt att läsa att både du och pappidooen e bättre.. // Kramar