torsdag 30 juli 2009

jahaja

då va de torsda igen!
Imorn kommer pappa hem på permis igen!!!!
Hoppas de blir fint väder så vi kan åka lite bil å va ute lite, han kan behöva lite frisk luft, å jag oxå.

Annars så är jag fortfarande nyfniken!!!!

Fast jag tror att jag kan sluta vara de, verkar ju som så, när man inte vill berätta nåt för en så....

Jag tror jag ska börja fiska...de ska visst finnas många fiskar i sjön sägs de ju.
Ha!, jag har inte märkt de men men, ska nog ut å testa.

Jag e annars ganska slut i kropp å knopp, har inte så mycke kraft kvar, men jag jobbar påt, å jag jobbar på å äta varje dag.
Varför ska de va så jobbigt å äta, jag gillar mat men tycker inte de e viktigt, alltså tycker om å tycker om, jag e inte rädd för å äta men jag tycker inte de e nödvändigt.
Hur ändrar man på de??

3 kommentarer:

camilla sa...

Se till att skaffa dig rutiner och håll dem. Stig upp tidigt, ät frukost, gå en promenad, vila, ät lunch, vila gör något kul, ät middag, gå en promenad, kvällsfika och i säng. Ungefär som man lägger upp rutiner för ett barn. Utan motion blir du inte heller hungrig. Och småät aldrig mellan målen!

Annica sa...

menar du att jag inte får småäta, de e ju de bästa på hela dan!!

men du har rätt, jag m¨ste ha rutiner, de funkar ju bra när jag jobbar, svårare när man e arbetslös å så.

camilla sa...

Man får alltid allting, det hela beror på vilket mål man har! :)