lördag 17 augusti 2013

oj igen
va ja e klen på dehär.

nu har jag i alla fall lite ledigt, två veckor innan min semester börjar=) jojo så kan man visst ha de då man jobbar som en tok så man inte ens får ta på sej mera fast man vill!

Så nu sitter jag här i stugan å käkar hallon och dricker rårörd hallonsaft å lyssnar på p4 country.
livet e bra enkelt å underbart ibland=)

Sitter dock å har lite ångest över julmarknan som ska bli i Hillsand i vinter, jag har inget å sälja, jag har sålt alla nallar å apor å dockor jag virkat, har tre kvar av alla jag gjort, å de va många! Nu måste jag börja om å jag har ingen inspiration=(

Ge mej lite!!

Annars läser jag igen å har lyckats läsa två böcker fast jag inte tycker att jag har läst nåt som e nåt, men två bra böcker har jag läst å fler blir de ska ni se.

Snart eller nu men jag vill hålla kvar sommarn ett litet tag till, så e de höst å då händer de grejer, jag ska börja jobba dag, jag e konverterad å e tillsvidareanställd å får nu alla långvik jag längtat efter å få!
åsså blir de visst lite mera kvällstid i stallet då jag ska börja rida, jag har ju alltid vela ride men har vare för feg men nu!!!!
Åsså måste jag  ta itu med min ajajrygg å nacke=( inte sitta här å häcka som en förvriden ostkrok.

kram å hej

Inga kommentarer: