måndag 10 januari 2011

Nu va de länge sen sist vi sågs, jag å bloggen. Men jag har inte veta vad jag ska skriva.
Har egentligen ganska mycke som man skulle kunna berätta, men inte nåt som jag tyckte vare intressant.

Å jag har inte sutte alltför mycke vid datorn heller, kollat fb å sen lagt mej, så e de faktiskt.

Men jag har vare ganska mycke i paradiset, julen spenderades hemma, men nyår va jag uppe å mös å lagade gomat.
Ja jag kan faktiskt laga mat har jag komme underfunn med.
Fast jag e fortfarande inte så sugen på å äta mat, men men, kul å se att andra äter iallafall.

Jag har kört lite skoter, blev tie mil i helgen. Jag har ont i hela kroppen efter de. Å ja, kanske inte så konstigt eftersom jag har haft ryggskott å inte tränat på år å dar, men nu ska de bli ändring på de!!!! LOVAR!!!!

Sen ska jag bli bättre på å hålla mej uppdaterad här. De e ju kul å skriva lite oxå, jag ahr ju alltid gillat de, å ja, jag hoppas att ni tycker att de e nåt å läsa.

Sen såg jag en kommentar, eller fler.
Jag har en aning om vem du e, Å du!! du kan ju höra av dej du oxå!!! Så de så

Nä nu ska jag åka å hämta en rannikavel, för här ska bakas

1 kommentar:

Amanda sa...

hej tjejen :)

vad kul o se dig blogga igen ^^ hoppas allt är bra o att vi snart ses något...kramar