tisdag 20 juli 2010

Jaha, dunder!!



ser nu champangeglaset??
Jag fick de å jäklar va gott de va å dricka ur.
Mer moserat tack!!
Dunder va iallfall hur kul som helst.
Tänkte inte gå mer än på torsdan då lite hårdrockare kom upp från stan å tittade på mustach.
Men...
Ja de blev alla tre dagar. å jag har aldrig haft så kul nån dunder.
Aldrig dansat så mycke på en dunder som jag gjorde i år.
Aldrig skrattat å mått så bra nån gång tror jag.
Torsdas dansen va bäst, fast va kan de ha vare, tie till femton par kanske, men helt klart rätt folk. Å jag har buggat å jag va duktig.
Freda va jag ute med Camilla, å den natten va vi några som åkte för å titta efter björn, men inte fick vi se nån inte, bara en sommarhare å en jätteuggla.
Lörda va lika bra, slutade som de började. =) med ett leende på läpparna, fast de va kallt å jag hadde ont i magen av för stark mat.
Jo, fredan grilla vi på gårn, hur kul som helst. Bara en massa clowner ute på gårn då!!!

3 kommentarer:

Elin sa...

Björn? det e bara å åka förbi pappa... där finns det björn..:-(

Jag sa ju att jag skulle ringa, men nu är det sängdags!

Annica sa...

finns de, då måste jag åka uppöver nån kväll å kika.

ja vi måste pratas, men, ja du vet ju hur de e!vi prövar väl en annan dag

Amanda sa...

vilka härliga bilder annica, du verkar ha haft det jätte kul. det förtjänar du absolut..hoppas vi kan pratas vid ngn dag o ses dessutom med..kram på dig :)