torsdag 1 juli 2010




Bara mumsiga saker under mina lediga dagar.
Ja inte mesen men den tycker pappa om.
Vi va i Oasen å jag skulle sola å klippa gräset å grilla å.... ja bara må bra.
Men redan när vi for börja de regna å jag kuta från Konsum å vattne gick långt upp på fotknölarna så skorna blev dyngsur.
Sen regna de hela nästa dan oxå, så jag har fått bo i min älskade ylleunderställströja =)
Men vi va upp å köpte goost å mese på berge.
Jag gjorde rabarberpaj.
Å vi stekte marinerat kött inne å de blev så förbannat gott så jag har nog kunna äte mer om man hadde större mage, men jag har inte så stor mage å de kanske jag ska va gla över.
Jag åt nog, å sen ost å paj å godis å frukt så jag e mätt fortfarande.
Fast inte nog mätt, för jag har just satt i mej resten av osten nu ikväll, suck va gott de e!!!!
Nästa ostricka kommer att bestå av ost från Hillsand, bara så ni vet!!

Inga kommentarer: