torsdag 15 oktober 2009

stan på en onsda

Hejsan hejsan

Igår va vi till lilla Östersund.
Pappa skulle på ögon, så vi tog oss en tur runt stan först.
Letade efter en speciell grej.
Hittade de faktiskt, fast de e en riktig sommar grej.
Rusta de e stället de.

Så vi köpte ett partytält!!
+ väggar. Ja de behövs om man ska ha de på vintern.

Nä jag ska inte ha ett party, jag ska stå på julmarknan här i Ström å då behövs nog nåt å stå i ör jag e rädd att de kommer att va kallt, å förmodligen kommer de å blåsa som vanligt.
Åsså vill jag ju inte att mina saker blir blöta om de snöa!!!

Kan inte säga att vi kom hem med nåt mera igår jag köpte bara en träningsboll oxå.

Men vi åt med Kikki å Lucas pojken. Han gillar pommesfrites han. Å så söt han e, börjar få "riktigt" hår så han ser lite små rolig ut men såååååååååå töt.
Mosters lilla älskling!!

Ja sen åkte vi hem efter besöket hos läkarn. Där allt va bra! Så de va en bra dag skulle jag tro. Inget fel å vi fick de vi skulle ha!! Fast en kärra för å frakta ved skulle va bra å ha.

kramkram

1 kommentar:

Maria sa...

Kikar in en sväng för att kolla hur du har det! Hur är det med Sören? Hälsa så mycket från Övergård! Kram