måndag 12 oktober 2009

hel

Jaha
Idag har de snöat.
I helgen va de snö på Hilli, vitt å mysigt.

Men vi börjar väl på freda kanske, de va myspys, Arvid somna i min säng han å resten av oss stannade uppe å hadde trevligt värre.

Lörda va de dags å stiga upp 5 på morgonen.
Vi skulle upp å jaga lite älg va de tänkt, visst e de mysigt å sitta på utedass kvart i 6 på morgon å titta på stjärnorna. Men inte e jag gjort att kliva upp så tidigt för å frysa, så jag sov i bilen jag.
Vicken jägare man e!!!!

Sönda skulla man ha buggat hela dan, men jag orkade inte åka ner så jag sov å mådde gott.
Har en fin förkylning i kroppen som inte vill bryta ut, men som gör mej trött å slut å orkeslös, å jag ville inte va med helt enkelt.
Men de va en fin dag i Hilla med mycke Arvid bus.
Å spring i snön!!
Sen blev de faktiskt film på kvällen!
Hur ovanligt e inte de!??!!

Idag har jag anmält mej till julmarknan här i Ström.
Ska bli kuligt se ni.

Annars har jag ont i ryggen idag, tror de e förkylningen.
F-N
Vill inte ha ont i ryggen
Vill inte frysa
Vill inte ha ont i lederna
Vill inte ha ont i huvudet
Vill inte.......

Men jag vill en annan sak å de ska jag göra bara jag vet hur, ska bli bra oxå.
Ni får titta in på frokenstok å se om de händer nåt där

Inga kommentarer: