onsdag 16 april 2008

impitus

Jag e lite sur på mej själv!
Men jag hoppas det blir bra, jag vill att de blir bra! Jag vill lära känna.......

Va på avslappning efter jobbet, vi tränade kroppskännedom, skulle lära oss sitta, på en pall satt vi, jag har ont på skinkorna, sittknölarna på mej är hårda. Sen skulle vi gå, på alla möjliga tänkbara sätt. Tyckte inte jag spände ryggen, men va slut jag va i den när jag kom hem.

Ballroomdans!!!!
De e kul de! Men jag hadde ingen partner idag :-( han körde bussen till umeå.
Så jag å plåtslagarn dansade ilag ikväll, vals. Att vals ska va så svårt. Bara grundstegen är ju ett företag, sen ska man snurra åsså!! Åt rätt håll!! 2 turer lärde vi oss, eller försökte lära oss, en som plåtis kallade för "över floan" och den andra va IMPITUS (hoppas de stavas så), sen va de ju en massa steg runt om dessa namn. De e snurr i lilla huvudet nu.
Men va roligt de e!!!!!

Inga kommentarer: