måndag 29 april 2013

tjoho

Då har man gjort en jobbarhelg å sen åkt till paradiset för å sova=)

Underbart!!

Jag gillar ju hösten, den får mej å må bra, men visst e de nåt speciellt när snön smälter?

Jag har ju gjort en drös med nallar å apor å nu tänkte jag ge mej på å virka regnbågsdockor, å själva virkningen gick alldeles utmärkt, lite tjorv med färgerna.
Fast jag ville se bilden i färg för de jag fått utskrivet är i svartvitt, å tror ni de går å se hur dom ser ut va?? Nä bilden e skitliten.
Tur de finns snälla människor som ringer upp å förklarar vad å hur jag ska bete mej å bara skrattar för sej själv när jag svär för jag inte klarar av å trycka rätt.'
Tack D.
Jag kom ju så långt iallafall att jag ser å kan skriva ner vad jag ser, sen om jag fattar va ju en annan fråga=)
De konstiga e att Rumpan låg på datorn å spann å tog fram bilden i nytt fönster å större! Hur lyckas han göra de? Han e ju en katt å fixar datorn bättre än mej.
Hmmm jag kanske inte e så duktig jag inte=(

Nä nu ska jag syihop de jag virkade inatt=)

kram

2 kommentarer:

Henrik O A Barkman sa...

Du är duktig, tro inget annat.

Anonym sa...

skulle tro att du glömt att trycka på svenska flaggan under minibilden