söndag 10 februari 2013

Jag lova mej själv å bli bättre på dehär, men de sket sej rejält=(

Ja men lite roligt har ja ju å berätta fast jag sitter inne med en bubblig mage å alla andra e ute å åker skoter å grillar mackor=)

Jag har börjat jobba natt, fick ett vick på tre månader, så den andra januari började jag å va vaken på nätterna. Å jag e jätteduktig på å va vaken, varför har jag inte gjort de här förut?
Jo för att jag vare mörkrädd å inte vågat vare själv, men de går ju hur bra som helst=)
Åsså har jag börjat flytta in i nya lägenheten som jag fått tag i=) en tvåa=)
Spännande spännande=)
Nu gäller de ju bara å hitta lite möbler, tur man har bra släkt å vänner som vill dumpa möbler på mej=)

Nu vill jag va ute å åka skoter när jag e ledig, men jag skulle behöva gå på kurs eller skaffa mej en stark kompis som lyfter när jag kör fast=)
Nån??

kram på er så ska jag fortsätta å virka apor=)

Inga kommentarer: