torsdag 26 maj 2011

nu har jag målat tomtar.
Fått ull av grannenLasse, tack tack, så nu ska mina tomtar få riktigt skägg.
Annars har jag satt prislappar på mina saker som ska på slöjdmässan, syrran har tomtar där oxå, skitsöta, om jag gillade julen å granar och så så skulle jag ha en gran med bara hennes tomtar. Så söta e dom!!
Ska försöka ta kort på alla grejerna så jag kan lägga ut dom här. Nu ska jag skryta, Har gjort jätte söta saker!!

Hänt annars då, köpt å fått mina solglasögon, dom e slipade så nu kan jag köra bil i solsken utan å blunda, Hmm ja jag blundar inte när jag kör bil, jag lovar!!
Stora T tycker jag ser ut som en blind i dom, dom e stora å mörka å dom bästa jag hittade. va inte alltför dyr så.

Har fått schemat för sommarn. 100%, å tack vare af så får jag jobba 4 månader!!! pengar å las tid å timmar till stämpling!! jippie. Känns skit kul!!!

Vi har spikat å spikat å jag har ont i handlederna, men än e de mycke kvar på stackars vebua. men de ger sej, bara de inte regnar å blåser så förbaskat hela tiden.

Kram på er

Inga kommentarer: