onsdag 7 april 2010

PÅSK

har de vare

Iår blev de påsk i Hillsand, för första gången under mina tretti år!!!
De ni.
Men kul har vi haft, har besökt kräkholmen, holmvattne, å va nu tjänna het, fråsk...nånting.
Solat å kört skoter, å bure skoter å......drucke go dricka, å nå gott som jag aldri drucke förut- varmchoklad med minttu, grillat, murrikkat skav, drucke varm saft, äte kycklingburgare. Å skrattat åt Arvid å myst i solen med Camilla.
Å nä, de va inte min skoter som vi bar, de va Simons!!!!
Å här har jag gjort mej för å bakat tunnbrö till han som tack på förhand-för att han skulle bära min skoter!!
Jaja, men jag har haft en mysig helg, med mycke go mat. Tack Camilla för gogryta, den passa ju bra till pärgratängen, fast den va goast den dan vi åt rester, men så e de ju med grytor.

Solen har lyst nästan varje dag, å de syns faktiskt fast...jag har fuskat lite oxå, jag kör med ansiktskräm med brunutansol, men va fan.

Jag har bilder men dom e kvar i kameran, så de kommer väl senare, bara jag orkar.

Åsså glömmer vi inte att den 10e e de dansgala i Ström

1 kommentar:

Camilla sa...

Tack för helgen, Annica! Vi hade verkligen trevligt. Solens spår syns i mitt ansikte också, som små prickar, typ en miljon av dem.. :)

Froskrörtjänna, tror jag är rätt benämning, eller "halv-tre", då... :)